KONTEKST KOMMUNIKATION er et netværksbaseret PR- og kommunikationsbureau med kontor i såvel København som Århus. Bureauet er grundlagt og drevet af rutinerede rådgivere og indholdsproducenter med mange års erfaring fra både virksomheds- og bureauside. Vi kan selv en del - men ikke alt, og vi sørger hver gang for at sammensætte et team med præcis de kompetencer, der bedst matcher den konkrete opgave. Og vi står på mål for det hele.
Marie-Louise Arnfast, Kommunikationsrådgiver
Jeg har i mange år arbejdet med strategisk kommunikation og branding i virksomheder som IBM og Mærsk - men også i forhold til mindre og mellemstore virksomheder. I værktøjskassen har jeg en MBA, en universitetsuddannelse inden for retorik og kommunikation, en journalistisk baggrund og mange års erfaring som leder af kommunikationsfunktioner.
Metoderne kan anvendes i alle brancher. De seneste år har jeg arbejdet intensivt med formidling af energi-teknologier - herunder Power-to-X. Men også IT og sundhedsteknologier er områder, hvor jeg har specifik brancheviden. Og jeg er optaget af, hvordan teknologi, forretning og bæredygtig udvikling kan gå hånd i hånd.
Læs mere om Marie-Louise på LinkedIn
Michael Kirkeby, Kommunikationsrådgiver, manager
Jeg arbejder med forretningsudvikling og med de historier, der kan samle og drive din virksomhed fremad. Jeg har læst klassikerne på universitetet, og jeg kender den gode histories anvendelighed for både virksomheder og medier i en travl hverdag.
Jeg trækker på erfaring fra den københavnske bureauverden, bl.a. som dansk landechef for det globale pr- og kommunikationsbureau Text100 (nu Archtype.co). Jeg har været tæt på mange virksomheder og organisationer, både globale giganter og mindre danske, offentlige og private. De fleste gemmer på flere gode historier, end de selv er klar over. Og som fortjener et publikum.
Læs mere om Michael på LinkedIn
Nana Balle, kommunikationsrådgiver
Min passion for gode råvarer og det gode måltid har tændt min professionelle interesse for den rolle, som mad spiller i vores samfund – både som global udfordring, vækstgenerator, nydelse og som socialt og kulturelt fænomen. Og jeg vil meget gerne hjælpe mad-aktører med at få deres fortælling på plads og ud i verden. Mit kommunikative køkkengrej består af en velsmurt pen og evnen til at samle folk til en levende og engagerende fortælling. Jeg anvender dog også gerne mit grej inden for andre brancher end fødevarer.
Som cand.scient.pol., journalist og Executive Master i Corporate Communication arbejder jeg i krydsfeltet mellem kommunikation, organisation, samfund og individer. Jeg kan skabe engagement og forandringer, og min karriere i Mærsk, IBM og Arla Foods har især vist mig værdien af at engagere medarbejderne, når virksomhedens budskab skal forankres.
Læs mere om Nana på LinkedIn